Curs online Asistent Manager
Cursul de Asistent Manager se adreseaza atat persoanelor care intentioneaza sa aplice pentru un post de asistent al directorului general sau al unui director de departament in cadrul unei firme, cat si celor care se afla deja intr-o astfel de functie si simt nevoia imbogatirii si sistematizarii notiunilor cu care se opereaza in aceasta profesie atragatoare si tot mai solicitata pe piata fortei de munca din Romania. Pret: 400 leiDe ce este necesar acest curs online de asistent manager?
Asistent managerul ocupa o functie reprezentativa in cadrul companiei, fiind colaborator apropiat al directorului si chiar suplinitor al acestuia, motiv pentru care pregatirea sa trebuie sa fie complexa, sa vizeze cunostinte variate de management, marketing, comunicare, protocol, contabilitate, informatica, legislatie, psihologie. Tematica cursului surprinde in detaliu elementele esentiale ce caracterizeaza aceste domenii, care au aplicabilitate directa in activitatea unui asistent manager.Cunostinte, abilitati, deprinderi:
* Imbunatatirea abilitatilor de comunicare,* Imbunatatirea abilitatilor de management, informatica, financiar-contabile, marketing
Structura cursului online de asistent manager:
Dupa inscriere, vei primi pe e-mail, saptamanal, un material de curs, respectand structura lectiilor de mai jos. Fiecare lectie se va finaliza cu un chestionar cuprinzand bibliografie suplimentara dar si intrebari grila si probleme din modulul respectiv, menite sa iti structureze informatiile acumulate.Dupa parcurgerea lectiilor vei primi un test final si vei avea la dispozitie o saptamana sa il rezolvi si sa il trimiti spre corectare. Dupa finalizarea cursului, vei primi un certificat de absolvire din partea Macro Training. Lectia 1: Rolul si calitatile unui asistent manager intr-o companie Lectia 2: Corespondenta de afaceri principii de intocmire, elemente standard, mijloace de transmitere
Tipuri si modele ale celor mai utilizate scrisori de afaceri: oferta, cererea de oferta, comanda, scrisoarea de reclamatie, raspunsul la reclamatie, somatia etc Lectia 3: Gestionarea timpului si stresului Rolul asistentului in coordonarea resurselor umane ale companiei Lectia 4: Comunicarea interpersonala Notiuni de comunicare organizationala, tehnici de comunicare, componenta nonverbala a comunicarii Lectia 5: Notiuni financiar contabile Documente de evidenta contabila, modalitati de plata Lectia 6: Utilizarea pachetului Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook Lectia 7: Notiuni de marketing: Analiza pietei, concurentei, analiza SWOT
Contactele cu partenerii de afaceri Lectia 8: Continutul contractelor comerciale Obiect, pret, conditii de livrare si plata, calitatea marfurilor • Derularea contractelor comerciale: livrarea, transportul marfurilor, asigurarea marfurilor, receptia marfurilor