logo

Curs de formator

Curs online

Preț: 250 de lei

TVA inclus

Curs structurat în 11 lecții

Peste 400 de minute de informații video

Acces nelimitat la platfomă

Practic, vei afla tehnici testate și verificate în peste 50 de proiecte și 9 ani de experiență:

vei genera rapid planuri de afaceri

vei fi mai productiv

afacerea ta va fi mai profitabilă

elimini complet riscul de a greși

vei respecta forma cadru a documentelor cerute

îți reduci substanțial timpul de lucru

vei primi modele de bună practică

vei primi follow up nelimitat

Vei obține instant grafice sugestive pentru planul tău de afaceri:

Ești curios?

Înscrie-te fără obligații pentru a primi acces la modulul DEMO.

Valoarea investiției

Acest curs online are o taxă de participare de 250 de lei.

Poți primi acces la cursul on-line în mod GRATUIT, dacă participi la cursul de formator acreditat ANC cu prezență în sala de curs.

Ce include taxa de participare?

  1. ai acces la o platformă cu 11 module.
  2. urmărești peste 400 de minute de tutoriale video.
  3. ai susținerea noastră pas cu pas în întregul proces.
  4. poți descărca și tipări materialele cursului.
  5. poți relua orice modul, dacă este cazul.
  6. ai acces la platforma online pe o perioadă nelimitată de timp.

Utilitatea cursului

De-acum poți scrie propriile proiecte, mai rapid și mai corect! Aplicația pe care ai primit-o la înscriere o poți păstra și o poți folosi ori de câte ori va trebui să pregătești un plan de afacere:

  1. pentru verificarea fezabilității unei idei de afaceri
  2. pentru fundamentarea unei decizii de investiție
  3. pentru obținerea unui credit bancar
  4. pentru obținerea unei finanțări nerambursabile din fonduri europene sau naționale

 

Iată cele 14 module ale cursului:

Lecția DEMO
1. Stiluri de învățare

Indivizii nu se încadrează perfect în caracteristicile unei singure categorii. Acest lucru nu se întâmplă, pentru că fiecare învață folosind o combinație de metode. Totuși, oamenii au un stil de învățare preferat, cu ajutorul căruia învață mai eficient.

2. Controlul emoțiilor

Înainte de toate, este important să știm de ce avem emoții. Să cunoaștem sursa emoției este o parte importantă în procesul depășirii obstacolelor pe care ni le punem singuri atunci când vine vorba de evoluția noastră profesională.

3. Empatia

Empatia reprezintă capacitatea de a identifica și de a înțelege situația, emoțiile, nevoile și motivele altuia; capacitatea de a “ne pune în situația celuilalt”, de a vedea lumea “prin ochii altuia”.

4. Comunicarea

În acest modul vei descoperi cele 3 tipuri de comunicări utilizate în activitățile cotidiene și implicit în procesul de training.

5. Tehnici de preluare a apelurilor telefonice

După parcurgerea acestui modul vei știi să identifici motivul pentru care clienții sună, vei recunoaște și vei aplica DO’s and DON’T-s în timpul unei conversații la telefon cu clientul.

6. Metode de formare

Vei învăța la finalul acestui modul care sunt metodele de formare recomandate și variabilele în funcție de care vei alege metoda pe care o vei folosi în timpul cursului susținut de tine.

7. Discursul în public

Să vorbești în fața publicului nu e ușor. De fapt, pentru majoritatea oamenilor, vorbitul în public reprezintă una din cele mai mari fobii. De câte ori n-ai auzit – „sunt timid, mi-e rușine să vorbesc în fața tuturor”?

8. Adaptabilitatea in training

Descoperi tipologiile de cursanți, dar și alți factori perturbatori și înveți cum te poți adapta în orice condiții, astfel încât prezentarea ta să fie excelentă.

9. Jocul în training

Învață să inițiezi jocuri în timpul unui training, pentru a atinge scopuri diverse: destindere, dezvoltarea gândirii, creativitatea, spiritul de observație și abilitățile sociale de cooperare.

10. Importanța feedback-ului în comunicare

Pentru a fi cu adevarat eficientă, comunicarea trebuie să se desfășoare ca un sistem circular care are capacitatea de autoreglare. Elementul care oferă posibilitatea acestei autoreglări este reprezentat de feed-back.

11. Cum să oferim servicii de excelență

Vei înțelege importanța oferirii unor servicii de calitate tuturor clienților tăi, dar și modul în care este percepută valoarea serviciilor pe care le oferi.

Testează chiar astăzi acest curs

Înscrie-te fără obligații pentru a primi acces la modulul DEMO.

Share This