Curs Expert achiziții publice
Curs acreditat ANC – cod COR 214946
Fii la curent cu noile schimbări legislative
Cursul este susținut de către un lector din cadrul ANAP
Cotroceni Business Center - (fosta APACA)
Bulevardul Vasile Milea (lângă Afi Mall), Corp A, scara 3, etaj 1, sala 12
3 zile: 24 - 26 Iunie 2016
Program vineri: 17.00 – 20.00
Program weekend: 10.00– 17.00
550 de lei
Nu se aplică TVA.
În data de 23 Mai 2016 au fost publicate în Monitorul Oficial cele patru legi ale achizițiilor publice care transpun directivele europene în domeniu. Mai mult decât atât, ANAP va finaliza, până la sfârșitul lunii mai 2016, procesul de transformare a legislatiei secundare prin intermediul a trei norme de aplicare ce se vor concredita in Hotărâri de Guvern.
Recomandam acest curs de Expert achiziții publice următoarelor categorii de persoane:
Reprezentanți ai autorităților contractante
Reprezentanți ai ofertanților
Persoane cu experiență în achiziții publice, pentru informare
Persoane fără experiență în achiziții publice
Juriști
Persoane din departamentele de achiziții
De ce să participi la acest curs:
Cursul este susținut de către un trainer ANAP, ceea ce asigură participanților, indiferent de nivelul de cunoștințe, informații clare, complete privind mecanismul de achiziții publice.
Procesul de instruire asigurat de trainerul cursului este interactiv și adaptat nevoilor cursanților, accentul fiind pus pe modalitatea de interpretare a legislației și spețe reale.
Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale
Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și servicii
Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac
Programul celor trei zile de curs:
Ziua 1
- Introducere in Achizitiile Publice: definitii, obiective, caracteristici, concept, termeni de specialitate si continutul acestora.
- Procesul achizitiilor publice: Planificarea, aplicarea, atribuirea si implementarea contractului de achizitie
- Legislatia nationala si europeana, sistemul de achizitii publice in Romania: privire de ansamblu; principiile achizitiilor publice.
- Conflictul de interese: definire si aplicare
Ziua 2
- Planificarea achizitiilor publice (identificarea necesitatilor; intocmirea Programului anual al achizitiilor publice; identificarea procedurilor ce urmeaza a fi aplicate; stabilirea calendarului pentru aplicarea fiecarei proceduri)
- Contractul de achizitie publica (Contractul de lucrari, Contractul de furnizare, Contractul de servicii), Reguli de estimare a contractelor
- Atribuirea contractelor de achizitie publica (fisa de date; caietul de sarcini; tipuri de formulare)
Ziua 3
- Criterii de calificare si selectie (documente si formulare solicitate)
- Proceduri de atribuire a contractelor (cererea de oferte; licitatia deschisa; licitatia restransa; dialogul competitiv; negocierea; concursul de solutii)
- Evaluarea ofertelor (deschiderea ofertelor; comisia de evaluare; oferta castigatoare; procedura de contestarea a procedurilor de achizitie publica; contestatia; solutii CNSC)
Trainerul acestui workshop:
Lector din cadrul Autorității Naționale pentru Achiziții Publice
- Avizarea / evaluarea conformității documentațiilor de atribuire cu prevederile legislației în domeniul achizițiilor publice;
- Elaborarea de înstrucțiuni pentru actorii din sistem;
- Participarea la elaborarea listei unitare pentru verificarea procedurilor de achiziție publică de către autoritățile de management;
- Participarea la consultări cu autoritățile de management cu privire la problemele de interpretare a prevederilor legale în domeniul achizițiilor publice;
Locul de desfasurare al workshopului:
Workshopul se va desfășura in Bucuresti, la sediul nostru din Cotroceni Business Center – Bulevardul Vasile Milea, Corpul A, scara 3, etaj 1
Vrei să participi?
Trimite-ne formularul tău de înscriere.