Curs online Formator – BONUS
Tehnici de preluare a apelurilor telefonice
Tehnici de preluare a apelurilor
Salvează lecția în format powerpoint
Test de verificare
Obiective:
- vei știi să identifici motivul pentru care clienții sună
- vei recunoaște și vei aplica DO’s and DON’T-s În timpul unei conversații la telefon cu clientul
- vei putea prelua corespunzător apelul telefonic
De ce sună clienții:
- să întrebe despre ceva sau cineva
- să afle anumite informații
- să informeze pe cineva despre ceva anume
Ce nu trebuie să faci NICIODATĂ în timpul unei conversații telefonice:
- Nu mânca, bea, sau mesteca gumă
- Nu vorbi cu altcineva în același timp
- Nu folosi handsfree
- Nu vorbi repede
- Nu întrerupe apelantul
- Nu pune apelantul în așteptare, fără a-i cere permisiunea
- Nu închide înaintea apelantului
- Nu arăta că ești suparat sau plictisit
- Nu da informații eronate și nu te arăta nesigur pe tine
Ce TREBUIE să faci în timpul unei conversații telefonice:
- Dă apelantului atenție deplină
- Zâmbește, chiar dacă apelantul nu te vede
- Vorbește cu voce clară și lentă
- Reformulează informația
- Păstrează promisiunile făcute
- Cere apelantului permisiunea de a pune apelul în așteptare
- Revino la apelant cât mai repede posibil și mulțumește pentru așteptare
- Informează apelantul că va fi transferat
- Preia mesaje precise, atunci când solicitantul nu este disponibil
De ce este important un apel telefonic preluat corespunzător?
- Bunele abilități de preluare a apelurilor aduc o mai mare satisfacție clientului
- Abilitățile de preluare a apelurilor telefonice vor duce la rezolvarea eficientă a problemor
- Prin abilitățile de preluare a apelurilor într-un mod corespunzător se poate reflecta o imagine pozitivă a serviciilor pentru apelanți / clienți